Ahoj Lairen,

díky za nabídku. Za mě je sobota možná, jen nevím, jestli si to
představuješ jako pokec s každým zvlášť, nebo mediovanou diskuzi
dohromady. Já jsem pro cokoli - nemám problém se bavit s kýmkoli, v
jakékoli formě, to už jsem několikrát deklarovala a potvrdila.

Jenom podotýkám, že o mediovanou debatu mezi mnou a sachym se na
předminulém meetupu pokoušel Mrkva, a bylo to docela emotivní (jako že
dost, z mé strany). A bohužel (i přes Mrkvovu inzenzivní snahu, kterou
velmi kvituji) nemůžu říct, že by to vedlo k nějakému pozitivnímu
efektu. Existuje riziko opakování, tak před tím předem varuju. Jestli si
vzpomínám, tak máš nějaké zkušenosti s krizovými intervencemi, takže by
sis s tím asi mohla poradit :-) Ale přece jen na to raději upozorňuju.

Pokud to nějak naplánuješ, dej vědět, přijedu.

Hezký den,

Barney