Brm,

ja bych pokud mozno pravidelne akce nerusil - mame moznost hromadne rikat
(potencialnim) novackum, at prijdou v utery vecer, ze se schazi velka cast
aktivnich clenu. Pokud se meetupy zrusi, tak nezbyde nez ohlasovat "prijd
nekdy, ale asi tam nikdo nebude" - motivace jak noha.

Samozrejme je k diskusi den a presny cas, ale pravidelnost by mela zustat
zachovana.

Zdar,
sachy