Brm,
hele, meetupy zacinaji v 8 odnepameti. :)
Popravde nevidim moc duvod v tom kazdy tyden zopakovat co se neudelalo
na TODO. Sejit se, rict si, co kdo dela novyho, predstaveni se novacku a
tak je super. Proto me ani tak nevadi ta soucasna "neoficialni" forma
meetupu.

A vim ze jsem ted 14 dni nebyl, sere me to vic nez tebe - prelom roku
mame vzdycky masakr v praci, uz to bude lepsi :)