Hej Ole,
jeg er selv gået bort fra ideen med at benytte CO2 flasker fra f.eks.
svejsere, da ingen af de største leverandører vil garantere at der kun er
CO2 i flaskerne. For at være helt sikker indholdet, skal der benyttes 'CO2
til levnedsmiddelbrug' f.eks. de velkendte 300 g SodaStreams flaske.
Prisen vil i så fald pr. 25l fustage være 5 - 10 kr , alt afhængig af tryk.
De proff. CO2 flaske til fadølsanlæg kan lejes/købes, men priserne er meget
høje pr. fustage hvis årsforbruget er på ca. 20 fustager.
At 08:46 06-06-2003 +0200, you wrote:
Hej Alle
Er der nogen af jer der ved noget om fordele / ulemper med fadøls anlæg
med og uden vand??.
Jeg har derud over også fået fat i en lille 3-4 kg co2 flaske men jeg ved
ikke hvad den har været
brugt til. Er der forskel på hvilken co2 / flasker man kan anvende til
fadøls anlæg??.
Hilsen Ole
_______________________________________________
Brygforum mailing list
[email protected]
http://www.haandbryg.dk/mailman/listinfo/brygforum