Hej Ole Inden du vælger en fadølskøler, burde du nok hellere overveje en anden løsning. Ved at bore et par huller i et gammelt køleskab, til slangerne. Kan du få en meget fin løsning til køling af fadøl. Samtidig kan du bruge det til køle-lagring af undergæret øl.
Hvis du bor i hovedstadsområdet, kan det virklig betale sig at kontakte Valthers Fadølsservice i Valby: http://www.fadoelsservice.dk/ Han tager kun 600 kr. i depotisum for en 6kg. flaske og 217 kr. for en fyldning. -Michael Hansen- www.mookie.dk ---------- Original Message ---------------------------------- From: "Ole Petersen" <[EMAIL PROTECTED]> Date: Fri, 6 Jun 2003 08:46:04 +0200 >Hej Alle > > >Er der nogen af jer der ved noget om fordele / ulemper med fadøls anlæg >med og uden vand??. > >Jeg har derud over også fået fat i en lille 3-4 kg co2 flaske men jeg ved >ikke hvad den har været >brugt til. Er der forskel på hvilken co2 / flasker man kan anvende til >fadøls anlæg??. > > > >Hilsen Ole > > > > > >_______________________________________________ >Brygforum mailing list >[email protected] >http://www.haandbryg.dk/mailman/listinfo/brygforum >
