Hej Ole
Inden du vælger en fadølskøler, burde du nok hellere overveje en anden løsning. 
Ved at bore et par huller i et gammelt køleskab, til slangerne. Kan du få en 
meget fin løsning til køling af fadøl. Samtidig kan du bruge det til 
køle-lagring af undergæret øl.

Hvis du bor i hovedstadsområdet, kan det virklig betale sig at kontakte 
Valthers Fadølsservice i Valby:  http://www.fadoelsservice.dk/
Han tager kun 600 kr. i depotisum for en 6kg. flaske og 217 kr. for en fyldning.

-Michael Hansen-

www.mookie.dk



---------- Original Message ----------------------------------
From: "Ole Petersen" <[EMAIL PROTECTED]>
Date:  Fri, 6 Jun 2003 08:46:04 +0200

>Hej Alle
>
>
>Er der nogen af jer der ved noget om  fordele /  ulemper med fadøls anlæg
>med og uden vand??.
>
>Jeg har derud over også fået fat i en lille 3-4 kg co2 flaske men jeg ved
>ikke hvad den har været
>brugt til.   Er der forskel på hvilken co2 / flasker man kan anvende til
>fadøls anlæg??.
>
>
>
>Hilsen Ole
>
>
>
>
>
>_______________________________________________
>Brygforum mailing list
>[email protected]
>http://www.haandbryg.dk/mailman/listinfo/brygforum
>



Besvar via email