Halløj!

Hermed en lidt forsinket kommentar vedr. Hop Pellets.

Jeg har flere gange brygget med Pellets, og fundet det ganske
anvendeligt at benytte "Tube-gaze" som pose.
Det kan købes i alverdens dia. og i metermål på apoteket.

Det giver betragteligt mindre bundfald, da Pellets når de først er opløst,
kræver en noget fin si, a´la den som Torben har.

/Martin
#9400



º-----Oprindelig meddelelse-----
ºFra: Torben Lund [mailto:[EMAIL PROTECTED]
ºSendt: 20. december 2003 22:44
ºTil: [EMAIL PROTECTED]; Håndbryg .dk Webmaster; simon
ºCc: brygforum
ºEmne: Re: SV: [Brygforum] hop pellets
º
º
ºHullerne i humleposerne (fra Brygladen ) er ikke små nok til at holde de
ºopløste pellets inde, så 'drop' poserne ved brug af pellets. Ellers er
ºposerne glimrende.
ºBrug evt. en si når du 'hælder' den nedkølede urt på gæringstank,
ºså får du
ºogså iltet urten. Se evt. http://lundteknik.dk/nyt/nyt.html
ºnederst på siden.
º
º
ºAt 20:48 20-12-2003 +0100, Brygger Andersen wrote:
º>Skal de puttes i humleposer som blade, eller kan de bare tilsættes urten
º>direkte?
º>
º>/heine
º
º
º
º
--
Outgoing mail is certified Virus Free.
Checked by AVG Anti-Virus (http://www.grisoft.com).
Version: 7.0.209 / Virus Database: 261.5.2 - Release Date: 20-12-2003

--
Outgoing mail is certified Virus Free.
Checked by AVG Anti-Virus (http://www.grisoft.com).
Version: 7.0.209 / Virus Database: 261.5.2 - Release Date: 20-12-2003



Besvar via email