Halløj! Hermed en lidt forsinket kommentar vedr. Hop Pellets.
Jeg har flere gange brygget med Pellets, og fundet det ganske anvendeligt at benytte "Tube-gaze" som pose. Det kan købes i alverdens dia. og i metermål på apoteket. Det giver betragteligt mindre bundfald, da Pellets når de først er opløst, kræver en noget fin si, a´la den som Torben har. /Martin #9400 º-----Oprindelig meddelelse----- ºFra: Torben Lund [mailto:[EMAIL PROTECTED] ºSendt: 20. december 2003 22:44 ºTil: [EMAIL PROTECTED]; Håndbryg .dk Webmaster; simon ºCc: brygforum ºEmne: Re: SV: [Brygforum] hop pellets º º ºHullerne i humleposerne (fra Brygladen ) er ikke små nok til at holde de ºopløste pellets inde, så 'drop' poserne ved brug af pellets. Ellers er ºposerne glimrende. ºBrug evt. en si når du 'hælder' den nedkølede urt på gæringstank, ºså får du ºogså iltet urten. Se evt. http://lundteknik.dk/nyt/nyt.html ºnederst på siden. º º ºAt 20:48 20-12-2003 +0100, Brygger Andersen wrote: º>Skal de puttes i humleposer som blade, eller kan de bare tilsættes urten º>direkte? º> º>/heine º º º º -- Outgoing mail is certified Virus Free. Checked by AVG Anti-Virus (http://www.grisoft.com). Version: 7.0.209 / Virus Database: 261.5.2 - Release Date: 20-12-2003 -- Outgoing mail is certified Virus Free. Checked by AVG Anti-Virus (http://www.grisoft.com). Version: 7.0.209 / Virus Database: 261.5.2 - Release Date: 20-12-2003
