Hej alle.
Efter at Torben Lunds initiativ har afsløret, at vi er en del
håndbrygger indenfor Valby bakke eller lige i udkanten heraf. Ville jeg
lige forhøre mig om, der er nogle af jer der på sigt er interesseret i
at bytte et par flasker?
Jeg skriver på sigt, da jeg p.t. ikke selv har nogen på lager og der vil
også gå lidt tid førend, jeg vil være bekendt at bytte mit eget bryg
(det skal jo være drikkeligt) væk, men jeg vil utvivlsomt ende op med en
overproduktion, jeg af nysgerrighed gerne vil veksle til en andens
håndbrygges øl.
Det behøver ikke at udvikle sig til noget omstændeligt, man kan mødes på
en af byens pladser og udveksle ”varen”.
Jeg er vel ikke den eneste, der gerne vil smage resultatet af
opskrifterne på beercalc?
- Christian #1720
http://pikobryg.dk