Hvad goer man med en CO2 flaske koebt af AGA som AGA ikke laengere vil kendes
ved fordi den ikke har den paakraevede chips installeret som de er
begyndt at bruge?

Kan man faa den fyldt op andre steder?

Jeg ved at haandbryggerlauget paa et tidspunkt havde en forbindelse til
nogle som kunne fylde hvadsomhelst op - er der nogen der kender til
noget saadant? I Koebenhavnsomraaadet?

Kan den bruges i blomsterdekorationer eller som jord-til-luft misil?

Bo


Besvar via email