Hvad goer man med en CO2 flaske koebt af AGA som AGA ikke laengere vil kendes ved fordi den ikke har den paakraevede chips installeret som de er begyndt at bruge?
Kan man faa den fyldt op andre steder? Jeg ved at haandbryggerlauget paa et tidspunkt havde en forbindelse til nogle som kunne fylde hvadsomhelst op - er der nogen der kender til noget saadant? I Koebenhavnsomraaadet? Kan den bruges i blomsterdekorationer eller som jord-til-luft misil? Bo
