Jeg har faet fyldt uautoriserede flasker hos Norsk Hydro i Glostrup

Venlig Hilsen
Rene Morck


-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] vegne af Bo Pedersen
Sendt: 11. marts 2004 20:28
Til: [email protected]
Emne: [Brygforum] CO2 sorteper

Hvad goer man med en CO2 flaske koebt af AGA som AGA ikke laengere vil
kendes
ved fordi den ikke har den paakraevede chips installeret som de er
begyndt at bruge?

Kan man faa den fyldt op andre steder?

Jeg ved at haandbryggerlauget paa et tidspunkt havde en forbindelse til
nogle som kunne fylde hvadsomhelst op - er der nogen der kender til
noget saadant? I Koebenhavnsomraaadet?

Kan den bruges i blomsterdekorationer eller som jord-til-luft misil?

Bo


_______________________________________________
Brygforum mailing list
[email protected]
http://www.haandbryg.dk/mailman/listinfo/brygforum
To get off the list, send a blank mail to [EMAIL PROTECTED]




Besvar via email