Jeg har faet fyldt uautoriserede flasker hos Norsk Hydro i Glostrup Venlig Hilsen Rene Morck
-----Oprindelig meddelelse----- Fra: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED] vegne af Bo Pedersen Sendt: 11. marts 2004 20:28 Til: [email protected] Emne: [Brygforum] CO2 sorteper Hvad goer man med en CO2 flaske koebt af AGA som AGA ikke laengere vil kendes ved fordi den ikke har den paakraevede chips installeret som de er begyndt at bruge? Kan man faa den fyldt op andre steder? Jeg ved at haandbryggerlauget paa et tidspunkt havde en forbindelse til nogle som kunne fylde hvadsomhelst op - er der nogen der kender til noget saadant? I Koebenhavnsomraaadet? Kan den bruges i blomsterdekorationer eller som jord-til-luft misil? Bo _______________________________________________ Brygforum mailing list [email protected] http://www.haandbryg.dk/mailman/listinfo/brygforum To get off the list, send a blank mail to [EMAIL PROTECTED]
