Hej igen!
Her kommer lige endnu et spørgsmål om hvede. Jeg har fundet hvede kerner i supermarkedet. Hvis jeg skal bruge det til min wit skal jeg så kværne det? Skal det mæskes med fra starten? Hvad kan jeg bruge i Beercalc? Flaked whaet eller?
 
Tak, Mikkel :-)

Besvar via email