|
Hej igen!
Her kommer lige endnu et spørgsmål om hvede. Jeg
har fundet hvede kerner i supermarkedet. Hvis jeg skal bruge det til min wit
skal jeg så kværne det? Skal det mæskes med fra starten? Hvad kan jeg bruge i
Beercalc? Flaked whaet eller?
Tak, Mikkel :-)
|
