|
Hej
Er i gang med en schwarzbier som nu står til
sekundær gæring. Jeg omstak 14/3, og der er tilsyneladende ikke aktivitet. Jeg
regner med at det kommer i løbet af et par dage - lyder det ikke fornuftigt
nok?
OG var 1040 da jeg startede, og jeg målte 1010 da
jeg omstak - det er faktisk det jeg vil opnå som FG, ved nogen hvor meget jeg
kan regne med den falder endnu?
Hilsen Pommer
|
- Re: [Brygforum] Sekundær gæring Rasmus Pommer
- Re: [Brygforum] Sekundær gæring Christian F. Behrens
