Hej
Er i gang med en schwarzbier som nu står til sekundær gæring. Jeg omstak 14/3, og der er tilsyneladende ikke aktivitet. Jeg regner med at det kommer i løbet af et par dage - lyder det ikke fornuftigt nok?
OG var 1040 da jeg startede, og jeg målte 1010 da jeg omstak - det er faktisk det jeg vil opnå som FG, ved nogen hvor meget jeg kan regne med den falder endnu?
 
Hilsen Pommer

Besvar via email