Title: Meddelelse
Halløj Gæve ølbryggere.
Jeg har med megen utålmodighed min første bryg på lager (på flasker). Til min store gru ser jeg, at der er dannet noget vatlignende i bunden af flaskerne. Er der nogen, der har oplevet det samme. Hvis ja, hvad gjorde I - og dermed jeg - galt. Eller er det naturligt, når man ikke har er 100% effektivt filter.
 
Er der nogen, der kan fortælle mig, hvad det er, der er dannet i flaskerne?
 
Med venlig hilsen
 
Jens Lynge Larsen
Ærtebjergvej 14
2650 Hvidovre
Tlf. 4054 9759

 

Besvar via email