|
Halløj Gæve
ølbryggere.
Jeg har med megen
utålmodighed min første bryg på lager (på flasker). Til min store gru ser jeg,
at der er dannet noget vatlignende i bunden af flaskerne. Er der nogen, der har
oplevet det samme. Hvis ja, hvad gjorde I - og dermed jeg - galt. Eller er det
naturligt, når man ikke har er 100% effektivt filter.
Er der nogen, der kan
fortælle mig, hvad det er, der er dannet i flaskerne?
Med venlig hilsen
Jens Lynge Larsen
Ærtebjergvej 14
2650 Hvidovre
Tlf. 4054 9759
|
Title: Meddelelse
- Re: [Brygforum] Gærreste r i flaskerne. webtrix
- Re: [Brygforum] Gærreste r i flaskerne. Heikki Levanto
- SV: [Brygforum] Gærrester i flaskerne. - Thomas Hoelgaard
