On Sun, 08 May 2005, Christian Rahbek <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Min lokale bilka (Vejle) plejer at ligge ind med 14,7 liters gryder  
> til 90 kroner. Pris og kvalitet hænger jo sammen, men jeg er faktisk  
> ok tilfreds med mine to. Hvis man skal have noget der kan bruges hos  
> en isenkræmmer bliver det hurtigt meget dyrt...

Gryden er meget tynd i materialet. Jeg bruger min til at varme
spargevand i, men vil ikke bruge den til at mæske i (det er den også for
lille til). Den kan til nøds bruges til decoction.

Hvis ikke man har et gaskomfur er der ikke rigtig andre muligheder end
at købe en elgryde.

mvh Jan



Besvar via email