> > Jeg gik dog et skridt i en anden retning og kiggede på > 'AllGrain'- og > 'Ekstrakt'-brygning, > som værende netop forskellen på Haandbrygning vs. > Hjemmebrygning (med > fare for at > få nogen på nakken ;). > Og hvad så med en partial mash.. er man så "Haammebrygger" eller "Hjendbrygger"? :-)
Morten _______________________________________________ Brygforum mailing list [email protected] http://www.haandbryg.dk/mailman/listinfo/brygforum To get off the list, send a blank mail to [EMAIL PROTECTED]
