Hva' med 'radikal-brygger' ? ;) Hygge..
Martin :) -----Original Message----- From: Morten Westh [mailto:[EMAIL PROTECTED] Sent: 10. juli 2005 11:10 To: [EMAIL PROTECTED] Cc: 'Ole Madsen'; 'Thure B. Harrington'; [email protected] Subject: Re: RE: [Brygforum] OT: Termen 'håndbryg' > > Jeg gik dog et skridt i en anden retning og kiggede på > 'AllGrain'- og > 'Ekstrakt'-brygning, > som værende netop forskellen på Haandbrygning vs. Hjemmebrygning (med > fare for at > få nogen på nakken ;). > Og hvad så med en partial mash.. er man så "Haammebrygger" eller "Hjendbrygger"? :-) Morten -- No virus found in this incoming message. Checked by AVG Anti-Virus. Version: 7.0.323 / Virus Database: 267.8.11/45 - Release Date: 09-07-2005 -- No virus found in this outgoing message. Checked by AVG Anti-Virus. Version: 7.0.323 / Virus Database: 267.8.11/45 - Release Date: 09-07-2005 _______________________________________________ Brygforum mailing list [email protected] http://www.haandbryg.dk/mailman/listinfo/brygforum To get off the list, send a blank mail to [EMAIL PROTECTED]
