Hva' med 'radikal-brygger' ? ;)

Hygge..

Martin :)

-----Original Message-----
From: Morten Westh [mailto:[EMAIL PROTECTED] 
Sent: 10. juli 2005 11:10
To: [EMAIL PROTECTED]
Cc: 'Ole Madsen'; 'Thure B. Harrington'; [email protected]
Subject: Re: RE: [Brygforum] OT: Termen 'håndbryg'



>  
> Jeg gik dog et skridt i en anden retning og kiggede på
> 'AllGrain'- og
> 'Ekstrakt'-brygning,
> som værende netop forskellen på Haandbrygning vs. Hjemmebrygning (med
> fare for at 
> få nogen på nakken ;).
>  
Og hvad så med en partial mash.. er man så "Haammebrygger" eller
"Hjendbrygger"? :-)

Morten

-- 
No virus found in this incoming message.
Checked by AVG Anti-Virus.
Version: 7.0.323 / Virus Database: 267.8.11/45 - Release Date:
09-07-2005
 

-- 
No virus found in this outgoing message.
Checked by AVG Anti-Virus.
Version: 7.0.323 / Virus Database: 267.8.11/45 - Release Date:
09-07-2005
 



_______________________________________________
Brygforum mailing list
[email protected]
http://www.haandbryg.dk/mailman/listinfo/brygforum
To get off the list, send a blank mail to [EMAIL PROTECTED]

Besvar via email