Jeg forstår til fulde din frustration Poul, men i sidste ende er det dit ansvar, at øllen bliver afleveret rettidigt, ikke Postdanmarks, Dan Temples eller Maltbazarens.

Skidesurt, men når nu pakken ikke bliver afhentet, så bliver den sendt retur til dig, og det betyder at du har lidt flere flasker af din, åbenbart rigtigt gode stout, som du kan nyde ;-)

Hvor vidt det er "den rigtige" der vinder konkurrencen, når nu en eller anden øl ikke kommer med, er selvfølgelig noget pladder. Man må formode, at der sandsynligvis er masser af hjemmebryggede stouts ude i det ganske land, som slet ikke deltager, og højst sandsynligt også en der er bedre end den der vinder, men den er ikke med i konkurrencen, og kan derfor ikke vinde.

Jeg vil iøvrigt sige til Pouls forsvar, at han nok mere er frustreret, skuffet og en smule "desperat" og defensiv, end at han bevidst forsøger at hænge nogen ud, eller miskreditere personer eller arrangementer....håber jeg da....

Det ser ud til at alle uberørte er enige om at tingene er foregået på den mest korrekte måde, så lad os ikke være for hårde ved den ærgerlige Poul, med mindre han fremturer yderligere...

Niels 2300