Hej igen

Jeg medsender lige en link til gasreglementet !

Med venlig hilsen

Claus Jacobsen

Fra: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED] På vegne af Per Kølster
Sendt: 24. oktober 2006 09:16
Til: Morten Dahl Hansen; brygforum@haandbryg.dk
Emne: Re: [Brygforum] Gasblus.

jeg kan kun anbefale at gå ind og se hvad de har i BP's specialbutikker, se f.eks.: http://www.bp.com/genericarticle.do?categoryId=3000362&contentId=3000102, deres gasapparater har sikring til indendørs brug og den nødvendige kapacitet på små 9 kW til kogning 25-50 l. Og så er de til at betale - de er også til at handle med hvis man er flere der slår sig sammen siger min erfaring mig.
Apparaterne kan være lidt svære at spore på deres www. Og så er de solide, jeg bruger dem i mit bryggeri og til bryggekurser.

hilsen
Per Kølster
Sent: Tuesday, October 24, 2006 8:47 AM
Subject: [Brygforum] Gasblus.

Hej alle,

jeg har bemærket flere, der efterlyser gasblus. Må det være mig tilladt at gøre opmærksom på en annonce på "markedet" http://www.haandbryg.dk/marked.html
Jeg gør lige opmærksom på, at blusset ikke er godkendt til indendørs brug, idet der ikke er monteret flammesikring.

Morten / 6760