Hej Kasper

Én gang glemte jeg at sætte filteret i bunden af gryden og tænkte, at jeg ville koge humlen i indsatssien. Det kogte konstant over! Det var umuligt at forlade gryden i mere end 1 minut ad gangen!

Mvh.

T. Barnes

Fra: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED] På vegne af Bach Gislinge
Sendt: 31. oktober 2006 20:44
Til: brygforum@lists.haandbryg.dk
Emne: [Brygforum] koge indsatssi fra Lund

Hej, - da jeg har oplevet at humlen satte sig fast i grydens hane, - (mit filter var faldet af), - tænkte jeg på om jeg ikke kunne koge humlen i min indsatssi, - mit spørgsmål er så om sien kan tåle at koge, - det er sien fra Lund, - jeg taler om, - jeg kan jo også bruge humlesokker, - men bliver humlen virkelig 'fordelt' godt nok rundt i urten på den måde?

vh

Kasper Bach

brændstof til din ipod, - http://www.podhead.dk