----- Original Message -----
Sent: Tuesday, October 31, 2006 8:44 PM
Subject: [Brygforum] koge indsatssi fra Lund

Hej, - da jeg har oplevet at humlen satte sig fast i grydens hane, - (mit filter var faldet af), - tænkte jeg på om jeg ikke kunne koge humlen i min indsatssi, - mit spørgsmål er så om sien kan tåle at koge, - det er sien fra Lund, - jeg taler om, - jeg kan jo også bruge humlesokker, - men bliver humlen virkelig 'fordelt' godt nok rundt i urten på den måde?

vh

Kasper Bach

Hej Kasper.
I følge Lund himself kan indsatssien tåle op til 85 gr. så det vil være en dårlig ide.
M. v. h. Stig R A, 3400 Hillebryg.

brændstof til din ipod, - http://www.podhead.dk

Checked by AVG Free Edition.