Hej Jakob

jakob rolandsen wrote:
har ikke brygget den endnu da jeg mangler mørk kandis. var i bazaren i torsdags og hente alle andre ingredienser. den med sirup istedet for glukose sku jeg måske prøve.men hvor meget sirup svarer så til et kilo sukker?

Da vi sidst bryggede en mørk stærk belgisk ale med sirup - brugte jeg
tallene for Cane sugar light. Rettede EBC til 60 efter eget skøn.
Min brygbuddy og jeg synes begge, at det er blevet til en rigtig god
msba hvad angår smag, fylde, farve og dens evne til at frembringe
klogskab og godt humør.

For laugh or inspiration:
http://www.haandbryg.dk/cgi-bin/beercalc.cgi?pick=7a%20%20Opus%20%2318%20Den%20syngende%20Nonne

Med venlig hilsen