Hej Alle glade håndbryggere

Jeg skal lige høre om erfaringen med 300 grams CO2 patroner til cornelius
fade. Kan man tvangskarbonere med dem uden at løbe tør for co2 inden for
kort tid?
Kan man karbonere et corneliusfad eller skal det tvangskarboneres for at
virke ?
Derudover hvad er så minimum man kan klare sig med hvis man skal have
corneliusfustager.

Venlig hilsen

En fadølsignorant

Steen 6700