HYPERLINK "http://www.larchris.dk"www.larchris.dk

Fra: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] På vegne af Christian Scheffel
Sendt: 13. februar 2008 13:23
Til: Nicky Larstrup
Cc: [EMAIL PROTECTED]
Emne: Re: [Brygforum] måling af OG

Fungerer whirlpool i almindelig grydeform når man koger humlen løst? Jeg har
overvejet at skulle bruge det. Hidtil har jeg bare sørget for at få det
meste af humlen op i et dørslag og så hælde urten i gærspanden gennem dette
humlefilter. Men jo mindre slam der kommer med, des bedre.

2008/2/12 Nicky Larstrup <HYPERLINK