Kristoffer Slottved skrev:
> Summasummarum må være, at flasker til DM skal behandles med omhu fra
> start, så fra nu af vil jeg, umiddelbart i forbindelse med flaskning,
> åbne 3-4 Harboe Pils eller lign. skodøl, vande dræbersnegle med
> indholdet og hælde det kommende guldmedalje øl på disse næsten
> garanteret sterile og smagsløse flasker!

Det er lige præcis hvad jeg plejer at gøre... Købe det billigste jeg kan
finde i Aldi, hælde indholdet ud (nej, jeg drikker dem ikke!) og skylle
efter med vand/iodophor. Har endnu ikke givet problemer... Dog har jeg
selv ved dette DM oplevet stor point forskel, men heldigvis i den
positive retning. Havde en øl der gik fra 33 point i den indledende
runde til 42 i finalen. Manglen på øldommere var især synlig for den
indledende, eftersom både dommer 1 og 2 var samme person - kan nok give
lidt problemer med manglende sparring, så ja - se at få meldt jer til
øldommer kurserne :-)

Ellers må jeg sige det har været et flot arrangeret DM - også i år...

Mvh.
Thomas Rokamp