LaC-Brew: www.larchris.dk

Fra: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] På vegne af karsten hammer
hansen
Sendt: 25. maj 2008 08:31
Til: brygforum@lists.haandbryg.dk
Emne: [Brygforum] male umalet malt uden mølle??

Jeg er i den dumme situation at jeg skal brygge imorgen men ved en fejl er
kommet til at bestille min malt umalet. Findes der en måde at få malet den
på, indenfor en standard husholdning, eller bør jeg udsætte min brygdag?

Jeg kan præstere følgende udstyr:
Foodprocessor
Stavblender
Morter
Gammel manuel kødhakker, tjekkisk støbegods af mærket "Porkert" :)
Pastamaskine
Hammer
Rundsav
Slagboremaskine
Koben
Cykel

mvh.
Karsten Hammer Hansen
(2650)

  _____

Get news, entertainment and everything you care about at Live.com. Check it
out! <http://www.live.com/getstarted.aspx%20>

Checked by AVG.
08:56