Hej Thomas

Det, jeg gjorde da jeg var i din situation, var at invitere mig selv
til en brygdag hos nogen, der er igang. Her så jeg hvorledes tingene
går for sig og fik nogenlunde hold på både proces og udstyr. Sidenhen
har jeg selv haft gæster et par gange og ihvertfald den ene af dem er
kommet godt igang med brygningen.

Hvis du bor i Københavnsområdet, er du velkommen til at kigge forbi
hos mig lørdag d. 6. september hvor jeg har planer om at brygge en
Münchener Dunkel. Min email virker :-)

Højt skum!

Ebbe (2860)