Til alle der har interesse i små koniske tanke.

Der er gjort nogle dårlige erfaringer med 50 og
100 liters rustfri tanke med 60 graders konisk
bund af flere håndbryggere der senere er overgået
til reelle microbryggere. De er ikke store nok
til at få ordentlig udnytte af den koniske bund
så merprisen i forhold til alm. tanke er spildt.
Det er mit bedste bud at man skal op på min. 350
liter før den koniske bund er interesandt.
Hvis der er andre der har gjort modstridende
erfaringer, vil jeg meget gerne høre det. Læs
venligst erfaringer, ikke teoretisk viden...

Torben #8620