From: Niels Sieverts Rantorp
Sent: Tuesday, August 31, 2010 8:53 PM
To: brygfo...@haandbryg.dk
Subject: [Brygforum] Brygudstyr

Hej alle

Jeg er just hjemvendt fra Irland, hvor jeg boet de sidste 6 år og har også
brygget øl. Desværre gav jeg alt mit udstyr til en ven, og skal nu til at
skaffe nyt. Specielt store gryder (20-25l) finder jeg lidt dyre. Fandt en
alugryde 24 L til 720,00 hos Ken Storkøkken, der ligger i Aarhus. Håber de
bringer du, da jeg bor i København. Ellers er det jo immervæk nemmest at købe
hos Maltbazaren, hvor en 25L gryde koster 923,00. Hvis jeg alligevel vælger alu
gryden, vil jeg høre om alu gryder overhovedet er velegnede til at brygge øl?
Er der ellers nogle gode ideer til hvor jeg kan købe udstyr?
Mange tak for hjælpen fra Niels