Hej Henrik,

h...@atp.dk wrote:
> Jeg vil gerne anskaffe en ølpumpe som skal bruges til recirkulation.
> Derfor er der nok ikke brug for 1000 Lit/min. - ligefrem.

Vi har for nylig anskaffet os sådan her: http://j.mp/dca8nk, dog med
pumpehoved i rustfrit stål istedet for, den koster 99€. Men det ser ikke
ud til at han har nogen på lager pt.

Han skifter selv indmaden til viton, så de kan holde til 100C, og hivs
man ser bort fra at han nok er den jeg har mødt, som er dårligst til
engelsk men stadig insisterer på at prøve, er han fin at handle med

Vi har ikke prøvet at brygge med den endnu, men de test vi har lavet er
vi meget tilfredse med. Vi skal brygge på vores nye 100L RIMS i morgen,
skal nok give en melding :)

--
Christian Jul Jensen

christ...@jul.net