I ØLentusiasteN for et år siden skrev jeg en artikel om Indslev Pale Ale.
Der står mæskeskemaet. Jeg er ikke hjemme, men det jeg kan huske i hovedet
er at indmæskningen ved 35 grader er godt for de gummistoffer der senere
skal blive til den gode Erdingersmag. Når Stefan Stadler siger det, så
vælger jeg at tro det...

Du kan sikkert finde mere teknisk uddybning på google