Sådan!

Carsten (Maltbazaren): så er det bare at få den i sortiment! :P

./morten

On 02-08-2011 17:48, Ebbe Kristensen wrote:
Sådan en som denne her:

http://www.northernbrewer.com/brewing/brewing-equipment/bottling/bottling-ac
cessories/spring-tip-bottle-filler.html

Hvis I tager dette produkt ind, så må Esben gerne få "den gratis en". Jeg
købte nemlig tre styk i ualmindelig dyre domme for et par år siden. Ikke
fordi de kostede ret meget mere end den jeg linker til. Men moms og told
samt ikke mindst betaling for toldbehandlingen - det tog godt ved i
tegnedrengen:-(

Den virker rigtig udmærket, ikke noget med at ventilen ikke lukker
ordentligt (der sidder faktisk en O-ring i) og da den kan skilles ad, er
rengøring heller ikke noget problem.

Højt skum

Ebbe (2860)

-----Original Message-----
From: Carsten B.Hyld [mailto:cars...@hyld.dk]
Sent: 2. august 2011 10:35
To: 'Søren Tygesen'; 'Esben Mose Hansen';brygfo...@haandbryg.dk
Subject: Re: [Brygforum] Flyskepåfylder (igen)

Kære Esben,

Jeg/Vi er meget åbne overfor alternativer, så hvis Du/I falder over et
sådant hører vi meget gerne om det. Vi har den politik, at finder du et
produkt som vi finder interessant nok til at tage i sortimentet, så får du
selvfølgelig produktet kvit og frit, samt et gavekort på kr. 250,00

Jeg vil tro at Vejers og jeg benytter samme producent:-)  Men kom meget
gerne ind med flaskepåfylderen, hvis der er fejl på produktet, (det gælder
alle produkter), ja så bytter vi selvfølgelig til en ny vare.

Upåagtet er det kun i vores interesse at du som brygger og kunde hos os er
tilfreds med de varer du køber hos os!

De bedste bryghilsener!

Carsten, Maltbazaren.dk