Hej alle.

Jeg har nu prøvet at brygge øl med beerkits 4 gange, så der er et par
spørgsmål, jeg gerne ville høre jeres mening om.

Jeg har altid fulgt opskriften på disse beerkits, men …

Jeg syntes der er rimeligt med bundfald i øllet, dog meget slemt i min
tripple. Er det fordi jeg ikke har omstukket ?. eller kan det være jeg har
været for hurtig til at flaske dem, selv om jeg mente, at FG var den samme
over 2 dage ? (jeg bruger en flydevægt)

Jeg syntes også 2 af gangene der har været en let gær smag i øllet. Hvad kan
det skyldes og er det normalt. Jeg mener jeg er rimelig påpasselig med ikke
at få bundfald med, når jeg omstikker lige inden flaskning.

Jeg vil så lige sige, at jeg endelig har bestilt min 29 liters gryde, så nu
bliver det snart, som jeg siger ” The real deal”. Jeg glæder mig voldsomt
til at prøve at brygge øl rigtigt J

Brian