Hej Jens,

Sådan en har jeg også. Jeg får den op at koge med låg på, men ikke uden.
Ink. isolering.

Jeg har netop splilttet den ad og fjernet alle følere til termostaten, men
det ser ikke ud til at have hjulpet stort. Jeg har dog stadig til gode at
se den koge en hel gryde urt. Det kommer desværre nok først til at ske
først i februar.

Gas og stålgryder er svaret, hvis du spørger mig. Det er næsten samme pris
hvis du handler i udlandet.

Med venlig hilsen
Kresten, Brabrand
kreste...@gmail.com