Hej Lars

Jeg har nu forsøgt mig på ShopUSA og er lidt forundret over at den pris du
nævner, langt fra stemmer overens med den jeg får når jeg taster USD 500
ind:
Beregn pris
 Baby og børneudstyr Båd tilbehør Belysning Biler, kun fragt Bøger, DVD, CD
og itunes Bolig og kontor Bose elektronik Camper Teardrop, kun fragt Cykel
dele Cykler Dæk Design og Antikviteter Digital kamera Drikkevandsfiltre
Dyrefoder Elektronik Fødevarer, slik og sodavand Havegrill Havetraktor fire
cbm Helseprodukter Hobby artikler Knive og barberblade Køkkenudstyr Kosmetik
og hudplejeprodukter Krydderier Legetøj og spil Maling vandbaseret MC og
Jetski, kun fragt Motor Cross og ATV Musikinstrumenter Øl brygning Omformere
110 til 220 v PC og PC udstyr Reservedele til biler og MC Shoes Skateboard
Wheelman Smykker Solbriller, briller og kontaktlinser solceller Sport og
fritid Tasker og accessories Tøj Ure Værktøj Veteranbil reservedele og
samleobjekter + 30 år
Pris i USD (FOB): Beregn pris <javascript:Calculate_Product_Rate();>

Fragt, told og moms:1.712 DKK

Total: 4.747DKK
Højt skum
Tobias