  From: Tobias Kiil Pedersen
  To: Lars L. Hjorth
  Cc: Brygforum Listen
  Sent: Thursday, July 12, 2012 12:28 PM
  Subject: Re: [Brygforum]Nu er det nemmere at køb udstyr fra USA

  Hej Lars

  Jeg har nu forsøgt mig på ShopUSA og er lidt forundret over at den pris du
nævner, langt fra stemmer overens med den jeg får når jeg taster USD 500 ind:
  Beregn pris
     Baby og børneudstyr Båd tilbehør Belysning Biler, kun fragt Bøger, DVD, CD
og itunes Bolig og kontor Bose elektronik Camper Teardrop, kun fragt Cykel dele
Cykler Dæk Design og Antikviteter Digital kamera Drikkevandsfiltre Dyrefoder
Elektronik Fødevarer, slik og sodavand Havegrill Havetraktor fire cbm
Helseprodukter Hobby artikler Knive og barberblade Køkkenudstyr Kosmetik og
hudplejeprodukter Krydderier Legetøj og spil Maling vandbaseret MC og Jetski,
kun fragt Motor Cross og ATV Musikinstrumenter Øl brygning Omformere 110 til
220 v PC og PC udstyr Reservedele til biler og MC Shoes Skateboard Wheelman
Smykker Solbriller, briller og kontaktlinser solceller Sport og fritid Tasker
og accessories Tøj Ure Værktøj Veteranbil reservedele og samleobjekter + 30 år
  Pris i USD (FOB): Beregn pris
  Fragt, told og moms:1.712
  DKK

  Total: 4.747