Ik aken sanget goembira andekata Ntjim bisa adjar mij soal Nabi Kong
Tjoe, Ik pertjaja adjaran-adjarannja Nabi ada moelia poenja.

Ini Ik ada sedikit maoe tanja terdjemahan satoe-satoe kata dari kita
orang poenja oetjapan "Sin Tjoen Kiong Hie".
Sin = baroe
Tjoen = musim semi
Kiong = ?
Hie = ?

Banjak kamsia kaloe Ntjim ada taoe artinja en maoe kasi taoe mij.

Salam lagi boeat Ntjek Tjamboek

--- In budaya_tionghua@yahoogroups.com, "hoedjin_tjamboek_berdoeri"
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Haloo 'Nsoo,
> ada salam dari ik poenja laki, hehehe...
> wah ternjata ensoo sanget soeka adjaran KhongTjoe, nanti ik kabarin
> ensoo dari Rubriek "Rontok Boenga" (dipegang oleh Lie Biauw Kie) di
> Weekblad Bok Tok, jang isinja meloeloe ketok para moerid2 KhongTjoe
> jang berhati Srigala pake mantel boeloe Domba, ik belon barani omong
> soal adjaran jang keliwat soetji dari tenglang poenja Nabi.
> tjoeman ik terkesan sewaktoe Sang Nabi wafat di toenggoein sama 3000
> moeridnja sampe 3 taon!! di koeboeran, malah ada satoe moeridnja jang
> [...]

Kirim email ke