On Fri, May 20, 2011 at 10:44:47AM +0200, Janos SUTO wrote:
> Az sqlite3-at (a korlatai miatt) kisebb telepitesekre javasoltam
> (group_type=0),
> ezert nincs benne user.uid. Az az en kovetkezetlensegem, hogy a misc
> tablaban
> meg benne maradt (bar hibat nem okoz).

Sqlite3 nem nagy forgalomnál is elvisz 10-100 felhasználót.
Nem nagy levél forgalomnál is lehet szükség az UID-re és a csoportra
amit tervezek.

Én úgy gondolom legyen egységes az adatbázis motor.
A felhasználó eldönti, melyik motort használja esetleg átvált
egy masikra ha az igényei azt mondják.

> Meg senki nem jelezte a hianyat. Egyebkent igen, orommel veszem, ha
> megcsinalod.

Akkor elkezdem.

> A 0.4.6-ot 1-2 napon belul kiadom, de ezt mar csak a kovetkezo rc-ben
> (0.4.7-rc1)
> tudom egysegesiteni.

Rendben, de nekem sem lesz meg hamar, de addig kellene midenhol az UID,
még az sqlite3-ba is.

> hmmm, ez (hogy hatrebb van, mint a te verziod eseten) okoz is valamilyen
> hibat?

IGEN!
Ha nincs előrébb, akkor az alábbi résznél még nincs meghívva és rossz
kódolással kerül a state->from -ba!

   /* header checks */

   if(state->is_header == 1){

      if(strncmp(buf, "Received: from ", strlen("Received: from ")) == 0)
state->message_state = MSG_RECEIVED;
      else if(strncmp(buf, "From:", strlen("From:")) == 0) state->message_state
= MSG_FROM;
      else if(strncmp(buf, "To:", 3) == 0) state->message_state = MSG_TO;
      else if(strncmp(buf, "Subject:", strlen("Subject:")) == 0)
state->message_state = MSG_SUBJECT;

/*** IDE TETTEM ÉN ***/

      if(state->message_state == MSG_FROM){
         p = strchr(buf+5, ' ');
         if(p) p = buf + 6;
         else p = buf + 5;

         snprintf(state->from, SMALLBUFSIZE-1, "FROM*%s", p);
      }

      /* we are interested in only From:, To:, Subject:, Received:,
       * Content-*: header lines */
      if(state->message_state <= 0) return 0;
   }

--