On Fri, May 20, 2011 at 11:50:57AM +0200, Janos SUTO wrote:

> Meglatom, hogy belefer-e. Ha mashogy nem, akkor kiadok egy nightly
> builde-t
> jovo szerda korul, amiben mar benne lesz.

Rendben, addig haladok előre a PSQL-el.

> Igazabol ez egy spec. token, aminek az a feladata, hogy a feladot
> azonositsa,
> ahogy a MUA-ja azt beleteszi a 'From:' mezobe. Ez a token nem kerul bele
> statisztikai elemzesbe.
>
> Egyebkent eppenseggel lehetne dekodolni, de ettol nem lesz jobb ez a
> feature,
> ill. ebben az esetben a mar eddig kialakult statisztikai feherlistak
> megszunnek
> egy upgrade utan. De ha azt mondod, hogy meg igy is megeri...

Amiatt mondtam, hogy magába a TOKEN táblába kerül bele ~false~ információ a
kódólás hiánya miatt.
Szerintem megéri, ha jol tudom a statisztikai fehérlistához nem kell sok
levél, hogy fehérlegyen.
A régi ~hibás FROM*TOKEN~ kihullik idővel, de helyette bekerülnek a
jó tokenek.

--
    [Varadi Gabor]