Bones

Després d'unes ben merescudes vacances i un temps sense apareixer per
aquí (ja que ja està prou animada amb alguns comentaris del
kopernix i un "sudaca de merda" que parla català :-) ) torno a la
llista per una consulta sobre hardware.

Ahir vaig anar al MediaMarkt per comprar els corresponents cartutxos de
tinta per la meva HP DeskJet 640C i em van comentar que els dos
cartutxos valien sobre uns 60€ tots dos, amb la qual cosa m'he decidit a
comprar-me una nova impresora ja que en surt molt més a compte.

La que estic mirant ara mateix es un HP D1560 (injecció de tinta també)
que val sobre uns 45€ i els recambis són molt més barats que els de la
que tinc actualment tenint també recambis Pelikan paral·lels que són
més barats encara.

Algú sap que tal va amb una Debian? S'accepten també propostes d'altres
impresores que funcionin bé amb Debian/Ubuntu/Linux en general i que
valguin menys de 50€

Salut

        Miquel (a.k.a. Ktalà a.k.a. Ton)

P.S. Aquesta llista es privada o no ;-) ?