Hola,

On Aug/27/2009, Miquel Oliete wrote:

> La que estic mirant ara mateix es un HP D1560 (injecció de tinta també)
> que val sobre uns 45€ i els recambis són molt més barats que els de la
> que tinc actualment tenint també recambis Pelikan paral·lels que són
> més barats encara.

> Algú sap que tal va amb una Debian? S'accepten també propostes d'altres
> impresores que funcionin bé amb Debian/Ubuntu/Linux en general i que
> valguin menys de 50€

la tinc aquí al costat, perfecte amb Debian.

I amb una Kubuntu que vaig provar: l'endolles i ja funciona. No cal ni
afegir-la, va aparèxer sol al Firefox/OpenOffice :-)

Cartutxos: per uns 10 Euros aprox. vaig comprar 4 ampolles de
recarregables. No sé què tal anirà, encara no ho he provat. Espero que
l'impresora duri un anyet o així...

Els no oficials no els vaig trobar.

I per cert, quan mires preus de cartutox i impresores com has fet més
amunt: fixa't si amb l'impresora ve un cartutx normal o de menys
capacitat.

Fins aviat,

--
Carles Pina i Estany