On Tuesday 08 September 2009 08:22:36 Ismael Fanlo wrote:
> Yo no puedo... tengo presentación literaria:
> http://scorza.es/evento/presentacion-de-los-migrantes-exodo-y-desafio-de-jo
>rge-varas
>
> Quien no tenga ganas de ir a la quedada, siempre tiene esta alternativa.

Ismael, vigila el que dius. Una petita delegació de Badopi a la presentació i
probablement l'autor es retira de la literatura activa (i la editorial, la
distribuidora, la impremta, i tot el sistema Pantone).

Posats a tenir excuses exòtiques, jo tinc un curs intensiu de trapeci. Després
tinc 3 sopars a la mateixa hora i a cap sopar hi ha tans tios lletjos i bordes
com al de Badopi. O sigui que no vinc ni borratxo.