a mi en un servidor de hosting compartit en fotia merda en un index.php i el
que vaig fer va ser de posar nomes permisos de lectura!! i no en va fotre
merda.. jo parlo d'un wordpress eeeh

si el servidor està malt configurat i el porta unes altres persones potser
es problema d'ells!!!

també pots provar de posar el drupal en un altre lloc a vore si fa el
mateix, qui sap .. la informàtica es tot un misteri de vegades

Salutacions,

Lluís Ridao