El vie, 11-11-2011 a las 13:25 +0100, muzzol escribió:

> no sé si és el mateix, però els d'ubuntu han creat un tema molt
> senzill per gnome 3 que imita l'aspecte clàssic de gnome 2.x
>
> la putada és que igualment no van ni els applets ni les configuracions
> anteriors. poc a poc ho estan portant tot, però una cosa tan típica
> com el monitor de sistema no es pot posar per defecte.

No es pot posar ni tant sols a Gnome Shell (o al menys jo no ho he
trobat "empaquetat") perquè gairebé no hi han applets (ara n'hi diuen
extensions). Y les poques que he trobat (p.ex. la de monitor del
sistema) estan desperdigades per Github i la instalació és un procés
manual :/

Tret d'això i el fet que anant al menú Actividades -> Aplicaciones fa
que en ocasions surti un mosaic epilèptic de polígons en 3D, Gnome Shell
no em desagrada (i això que acostumo a ser reticent a aquesta mena de
canvis).