2011/11/11 jors <worby...@gmail.com>:
> No es pot posar ni tant sols a Gnome Shell (o al menys jo no ho he
> trobat "empaquetat") perquè gairebé no hi han applets (ara n'hi diuen
> extensions). Y les poques que he trobat (p.ex. la de monitor del
> sistema) estan desperdigades per Github i la instalació és un procés
> manual :/

si, ho vaig provar, però està clar que un usuari planer no farà tota
aquesta mandanga per poder tenir un monitor de sistema. de totes
maneres era un simple exemple.

> Tret d'això i el fet que anant al menú Actividades -> Aplicaciones fa
> que en ocasions surti un mosaic epilèptic de polígons en 3D, Gnome Shell
> no em desagrada (i això que acostumo a ser reticent a aquesta mena de
> canvis).

a mi m'agrada la idea, però no per a mi. estic massa acostumat a
l'entorn típic d'escriptori, i tanmateix, per anar a teclejar al cantó
per llençar una aplicació, ho faig des de consola i prou.

no sé on vaig llegir que el canvi es deu a que els experts en
usabilitat creuen que la metàfora de l'escriptori (carpetes,
documents, icones) és obsoleta i errònia. sobretot amb l'arribada dels
dispositius mòbils, tabletes, etc. s'ha intentat trobar una interfície
més intuitiva. probablement tenen raó, ja que els experiments amb nins
petits i gent que no ha tocat mai un ordinador demostren que els hi
resulta més fàcil.

però com he dit abans, jo per currar estic massa acostumat a
l'escriptori tradicional.

muzzol

     ^ ^
     O O
    (_ _)
muzzol(a)muzzol.com
jabber id: muzzol(a)jabber.dk
No atribueixis qualitats humanes als ordinadors.
No els hi agrada.