> Però com la garnatia diu que si passa algo haig de tornar el pc tal com
> estava, em preguntava com haig de fer el backup del disc orginal per
> poder-lo restaurar a l'estat inicial. Un dd seria suficient?

Ojo! si el que passa es prou greu, tampoc podràs restaurar-lo xDD

Per aportar algo que no estigui dit ( a mes de clonezilla), una eina mes
interessant es el Live del gparted

Es super-util (res que no es pugui fer ho se) pero tal com be es de les que
hi ha que tindre sempre per quan toca manipular coses. No se si estarà al
dia, fa molt que no l'he fet servir.

Per a aquells qui no el coneguin.

http://gparted.org/livecd.php

(te mes eines no nomes el gparted) i per tocar justament aquestes coses
tens de tot.

I encara que no ve gaire al cas, us cito http://www.finnix.org/ que a qui
no ho conegui tb li pot ser molt util (per ejemple per tindre un boot de
recuperacio a algun lloc)...

--
JPA