+ Arnau Bria:

> Però com la garnatia diu que si passa algo haig de tornar el pc tal com
> estava, em preguntava com haig de fer el backup del disc orginal per
> poder-lo restaurar a l'estat inicial. Un dd seria suficient?

Quan m'ha calgut he fet dd i copiat les dades de la taula de
particions amb fdisk/sfdisk -l. També pots usar gddrescue, que té més
funcionalitats que el dd pelat. Amb el Vaio que tenia fa temps també
venia una eina que et permetia fer un backup de tot en diversos DVD,
però suposo que això depèn de cada fabricant.

D'altra banda, aprofito per dir-vos que ja es pot comprar a Europa el
Dell XPS Developer, que ve preinstal·lat amb Ubuntu 12.04 i és un
pepino de molta consideració:

http://www.ubuntu.com/partners/dell/dellxps

Salut!

--