> Una mica cafeinat per el meu gust,no m'agraden les classes
> prefereixo els rols,traits, ... (Duck power).

Be jo nos soc gaire "javista"... penso que cada llenguatge val, es bo, per a
unes coses concretes.
Doncs canviant de tema, pero que ve amb el que acabes de dir, per exemple php
ara a partir 5.4 incorpora traits, i temes a part dels detractors de php (ara
php incorpora un munt de coses que el fan un llenguatge molt complert, i ja si
mirem alguns dels framworks, es pot observar una molt bona feina)... he vist
gent "rajar de PHP" (i jo no soc cap defensor) pero he vist gent fer-ho, que
no saben entendre MCV, i es clar, si al màxim que arriben es això... dubto que
puguin valorar (de manera destructiva un llenguatge) -- ep! que jo no soc cap
defensor de php tampoc... ipero deixant tots aquest temes de costat, es per
prestar-hi atenció doncs avui en dia marca molta tendència, i si incorpora
traits, veurem un munt de gent fent-los servir. Jo si que soc molt de classes.

> Paradigma erroni?
> no dic que hi hagi humans en badopi.
> badopiMember extends foo (possiblement també bar)
> segmentation fault
jejje si

Tu creus que el senyor Masdeu, o el senyor Magallanes (per citar-ne d'actuals)
son humans...  Sense anar mes lluny aquest ultim, vingut de argentina, pero en
cap moment ens diu quan i va anar per primer cop. Penso que te mes de 500
anys, Magallanes... i se per ejemple que de cop a un caixer es va posar a
parlar amb rus...

Et queda una variable que no ha estat nombrada, el temps. Sent aixi i partint
de la abstraccio de que no es la mateixa, pot ser valid.

--
JPA