je suis désolé, mais j'ai fait une install de starOffice 5.2 sur une mdk8.1
fraichement installé et je n'ai eu aucun problème. Par contre j'ai fait une
install multi-utilisateur.

--
Bruno Pinaud
Ecole Polytechnique de l'Université de Nantes Dept. SILR

En cas de problème, veuillez utiliser - In case it doesn't work, please use
mailto:[EMAIL PROTECTED]

It has long been known that birds will occasionally build nests in the
manes of horses.  The only known solution to this problem is to sprinkle
baker's yeast in the mane, for, as we all know, yeast is yeast and nest
is nest, and never the mane shall tweet.