Merhaba,

Benim xemacs kullanmak istediğim gibi birşey anlaşılmış galiba, yanlış ifade ettiysem kusura bakmayın. Ben sadece emacs ile denedim önceki iletimde yazdıklarımı.

Gnome yerine xfce kullandığımda aynı sorunla karşılaşmadım. Anlaşılan, gnome alt-x tuş kombinasyonu gnome tarafından kullanılıyor olmalı, meta tanımlarından bunu düzeltmem gerekecek gibi. Henüz nasıl yapacağımı bilmiyorum, araştıracağım. Bilen varsa öğrenmek isterim.

Sevgiler,
Necati Keseci

Evrim ULU wrote:
Necati Keseci wrote:

Şimdi ben X window dan kullanmak için .emacs içine yazdığımız kodu
.xemacs/ altındaki hangi dosyanın içine yazacağım, ya da ne yapmamı
önerirsiniz. Teşekkür ederim.

Merhaba,

Sanirim bir yanilgi icersindesiniz. Consolde'da emacs, X'te Xemacs
gibi bir durum soz konusu degil. Xemacs, emacs'tan fork etmis ap ayri
bir projedir. Shu an kullandiginiz emacs 21 surumu X altinda rahatca
calisabilir. Bildigim kadariyla, Xemacs'ta bircok sey farkli ve
uyumsuzluklar mevcut bu yuzden tercih etmiyorum.

Saglicakla,
Evrim.