Merhaba arkadaslar,

Bugun itibari ile Lisp Jobs Blog'u sadece Lisp ile alakali is ilanlarini
yayinlamak yerine is arayan lisp programcilari icinde ilan yayinlayacagini
duyurdu, bu duyurunun ustunden kisa bir zaman gecmisti ki ilk is arayan
programcinin ilani yayinlandi, bu noktada sizlere danismak istedim acaba is
arayan arkadaslarin (dogal olarak cogu yabanci) ilanlarini fonksiyonel
gezegende yayinlayalim mi? yoksa yayinlamayalim mi? Bence dusunce olarak
guzel bir fikir ama Fonksiyonel Gezegende is arayan arkadaslarin (cogunlugun
yabanci olmasindan dolayi) ilanlarinin gezegenin amaci ile su an icin
uyusmadigini dusundugumden bu ilanlari filitreleyecegim Planet Lisp'de -
Zach'in yazdigina gore - bu tip bir sinirlamaya gidiyor, oncelikle sizin
fikrinizi almak istedim aramizda hayir is arayanlarinda ilanlari yayinlansin
diyenler olursa bende ona gore bir duzenleme yapip is arayanlar ilanlarini
yayinlayacagim.

Iyi calismalar ve Iyi Seneler,

DEMIRKILIC "opheus" Altan