Merhaba,

 6 Oca 2007 tarihinde Emre Sevinc dedi ki:

> Kararini destekliyorum. Is veren ilanlari anlamli ama is arayanlarinki
> eklenirse sinyal/gürültü orani düser.

Kişisel (ve kısmen bencil) fikrim ingilizce iş ilanlarının okumayı
zorlaştırdığı yönünde. İlla olacaklarsa yanda (sidebarda) başlık halinde
olması daha mantıklı gibi ama zaten iş arayışı içerisindeki
lisp-severler lisp jobs'u takip ediyordur herhalde.

--
Büyük beyinler fikirleri, küçük beyinler insanları tartışır. (anonim)
http://www.bayazit.net/alphan/